15 Mart 2014 Cumartesi

* Nevresim Takımı Sorunsalı 1

Hep mutfak bölümünden birşeyler alıp paylaşımda bulunuyorum fakat uzun süredir evin tekstil bölümünden nevresim takımlarımı tamamlamaya çalışmaktayım. Havlu,Pike,Bornoz, ve diğer ihtiyaçlarıma henüz geçemedim. İlk hedefim mutfağı tamamlamak daha sonra küçük ev aletlerime,tekstil ihtiyaçlar ve son olarak banyo kısmını halledicem inşallah allah çeyiz yapan herkese kolaylık versin al al bitmiyormuş gerçekten :) 

İşte benim şipşirin nevresimlerim..







2 Adet Microfiber yorganı Sarev' den aldım.


Uyku setim 
Şimdilik aldıklarım bunlar devamı gelecektir emin olun :) Sizler peki kaç adet nevresim takımı alınmalı konusunda ne düşünüyorsunuz? Fikirlerimizi paylaşalım güzel günlerimizde kullanalım inşallah sevgilerr :)



2 yorum:

  1. Güle güle kullan :) bende 3 adet çift kişilik nevresim takımı aldım daha almam diye düşünüyorum evlendikten sonrada görüp beğenme kontenjanı bırakıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Bende 12 adet çift kişilik 3 adet tek kişilik alayım yeter diyorum canım

    YanıtlaSil