25 Nisan 2014 Cuma

* Biz ikeaya gitmeyiz ikea bize gelir :)

Ne yana baksam her gördüğüm güzellik ikeadan bulunduğumuz şehirde de olmayınca napalım alınacaklar listesini hazırlanıp bir kenarda beklemeye aldım. Yolum düştüğü anda herkesin evinde olan artık almayanı dövecekler durumuna sokan bir kaç ciciye kavuşmak için bir süre bekledim. Baktım olmuyor sanal ortamda satın alayım istedim. Beni tek korkutan görmeden alıp beğenmemek. Bu yüzden internette alışveriş yaparken biraz düşünüyorum. Büyük şehirde yaşamak büyük avantaj, çeşit görme imkanın fazla ufak şehir olunca mahrum kaldığımız çok şey oluyor. Neyse çok uzattım artık bende ikeagillerdenim benide alın aranıza lütfeen :))




Bir postun daha sonuna geldik devamı gelicek merak etmeyin. 
Herkese iyi geceler..

13 yorum:

  1. hepsi çok güzel iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil