7 Mart 2014 Cuma

* Bu gün payıma düşen ciciler :)

Selam kızlar nasılsınız bakalım ben çok iyiyim hafta sonu tatiline giriş yaptık :) Herkesin kadınlar gününü şimdiden kutluyorum gerçi  bir güne sığdırılmamalı kadınlar her zaman özel ve değerlidir. Çalıştığım kurum bu tarz konularda çok hassas ve düşünceli maşallah :) Karanfilimizi kaptık incelik gerçekten öğleden sonra tüm bayanların izinli olmasına karar verılmış sağolsunlar :) Neyse bizde toplandık kızlarla soluğu alışverişte aldık güzel bir gün geçirdik.. Çeyizime gördüğüm ufak tefek şeyler ekliyorum. Bunlar en son aldıklarım :)


Kuşlu çerezliğim 2 Adet aldım

Tuzluk koleksiyonum aldı başına gidiyor :)

Porselen sütlük çok uygundu dayanamadım aldım 


Mini sosluklarım


Porselen bambu havanım :)

Wok Tavam 32 cm oldukça kullanışlı 

Kalpli tavam 

Bunların haricinde nevresim takımı aldım 2 adet sarevden biraz biriksin en son onları da bir başlıkta toplamayı düşünüyorum kızlar. Hala pasta seti baharat takımı arayışım devam ediyor. Piyasada farklı bir model yok pek içime sinen bir model olmadı anlayacağınız biraz daha beklemem gerekiyor.

Umarım beğenmişsinizdir. Allah güzel günlerimizde kullanmayı nasip etsin. Takipte kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder