19 Şubat 2014 Çarşamba

* Aramıza yeni katılan ciciler :)


Herkes selamlar  :)
Bu haftasonunu fırsat bilip iki kız arkadaş gezmeye çıktık. Biz çıkarızda alışveriş yapmazmıyız :) Tabiki de yaparız :) İkimizde malum çeyiz hazırlıyoruz almadan dururmuyuz :) Kafamda en kısa sürede halletmem gereken çay pasta setleri ve  küçük ev aletleri var bunlarda hal olursa çok daha iyi olucam. Ufak bir piyasa araştırmasından sonra meblağlar bana biraz pahalı geldi sanırım indirim günlerini beklesem iyi olucak. Gönlüm arçelikten ama hala tam  karar veremiyorum lal serisimi in love mı? Nedersiniz kızlar kullanan varsa yardımlarınızı beklıyorum. İçime sinsin istiyorum. Bir arkadas bu konuya el atarsa iyi olur vala :)
Neyse görselini bulabildiğim cicilerimi göstermeye başlayayım umarım beğenirsiniz :)




Renkli mutfak havlularımı linensten aldım.

Misafir sofralarında böyle orjinal şeyler görmeye bayılıyorum peçelik ve çatal bıçak standını mudodan aldım 

Farklı tuzluk modellerini stokluyorum :)










Kahvenin yanında farklı tabaklardan pasta yemeyelim diye bu set :)


















16 yorum:

  1. İyi günlerde kullanman dileğiyle hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan canım :) çatal bıçak standı çok değişik gerçekten güzel fikir :)

    YanıtlaSil
  3. güle kullanın hepsi çok güzel miş topuklu kupalar da çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil