11 Şubat 2014 Salı

* Çeyize devamm

Herkese Selamlarr. Çeyiz alma telaşım başladığından beri birşeylerini listeye bağlı olarak almaya devam ediyorum ama sankı cok yavaş ilerliyorum ve hala hiçbirşeyim yokmuş gibi gelıyor. Almaya doymuyorum desem yalan olmaz ama zamana yayarak içime sinerek almam daha cok hoşuma gidiyor. Artık her evlenen genç kız buyuk bır istekle özenerek ev alışverişini yapıyor inşallah puzzle parçaları bıraraya geldığınde guzel bir yaşantımız olur. Eşyalar herzaman araçtır amaç değil bunun farkındayım ama sızınle son aldıklarımı paylaşmak istiyorum.

Misafir yemek takımımı ve tencere setimi diğer postumda paylaşmıştım.  Günlük yemek takımı ise sade bir model seçtim markası Noble Life porselenı ve sadeliği hoşuma gıttı hemen aldım. İlerleyen zamanlarda daha renkli bir takım daha alıp 2 farklı takım yapmayı düşünüyorum. Bu kadar tabağı nereye sığdırıcam bilemiyorum :)

                
Günlük yemek takımım 28 parçadan oluşuyor.

Yemek takımımı hallettikten sonra gözüme Korkmazın Çay ve Kahve makinası takıldı. Mutfağımda kırmızı rengi kullanmak istiyorum üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun dedim dayanamadım aldım :)  Şık dizaynı gönlümü çaldı diyebilirim.


     
 

 Küçük ev aletlerinde çaycı ve kahve makınası sorununu bu şekilde çözmüş bulundum. Umarım beğenmişsinizdir. Son olarakta herkesin muptelası olduğu bernardodadan kendime mini bir çaydanlık aldım. Beklediğimden de ufak ve hafif çıktı ama olsun ben onu çok sevdim annem yeter kırmızı alma desede yine kırmızı aldım. Hoş bir görüntüsü var iki kişilik  kahvaltı sofralarımızı süsleyecek :)


 Bir dahaki çeyiz postunda görüşmek üzere öpüldünüz kızlar :)




21 yorum:

  1. çok şekerler bayıldım canım :) güle güle kullanmayı nasip etsin rabbim.

    YanıtlaSil