5 Şubat 2014 Çarşamba

* Çeyiz Alışverişim 1

Herkese selamlar..Bir zamanlar çeyiz denilince burun kıvıran ben nişanladıktan sonra şaha kalktım:) Nekadar erken başlarsam okadar kar deyip ilk olarak mutfak için buyuk bır adım sayılan çeyiz paketlerini araştırmaya başladım..Bu süreç hem keyıflı hemde bır okadar da kafa karıştırıcıydı. Hemen hemen herkes farklı markaların ürünlerini öneriyordu ertelemeyı dusunsemde erken kalkan yol alır mısalı uzun suredır arastırdığım çeyiz paketimin çoğunu hisardan aldım. Yemek Takımı olarak gümüş renkli bir model alırım diye düşünüyordum fakat son kararım Karaca Aliza Bone 12 Kişilik 85 Parça Desdamona Yemek Takımından yana oldu.
 

Çatal bıçak takımı olarak hisarın bu modelini aldık. Gayet şık ve kullanışlı bir görünümü var.



Geri kalan tüm çelik ve seramik tencerelerimi, cezve ve çay setlerimi hisarın 143 parçalık setinden alarak tamamladım. Hisar genel olarak iyi bir marka yorumlar hep bu yönde umarım bende memnun kalırım.


Setimi kırmızı aldım mutfağımın  kırmızı olmasını istiyorum aldıklarım hep bu yönde:) Sadece fotoğrafta gördüğünüz seramik tencere yerine bu tencere takımını aldım. Böylece 2 set tencere takımım oldu. Sağlık açısından da seramik herkesin tercihi belkı son bir set daha alırım cok abartmış olmam değilmi :)



Bu aldıklarımın fotoğraflarını kendim çekemediğim için internetten alarak paylaşıyorum. İleride kendi fotoğraflarımı da paylaşırım umarım. Kullanmak için sabırsızlanıyorum Allah aşkla kullanmayı nasip etsin :)

18 yorum:

  1. Merhabalar...Hoşgeldiniz blog alemine.
    Çeyiz alışverişi yapan birisi olarak blogunuz ilgimi çekti ve hemen takibe aldım:)) Daha iki gün önce bende hisar'ın çeyiz setlerini araştırdım ve içime en çok sinen de hisar oldu. Büyük ihtimalle bende kararımı sizin gibi Hisar'dan yana kullanacağım. Hepsini güle güle kullanmanız dileğiyle....
    Sevgiler...
    Bana da beklerim → egegelini.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler bende uzun arayıştan sonra hisarda karar kıldım. Umarım memnun kalırım kullandıkça yorumda bulunacağım. Sizdede tavsiye ederim mutlaka gelicem blogunuza :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil