5 Şubat 2014 Çarşamba

* Kahvaltı takımım ve Çay setim..


Ben kahvaltı masalarında bahar renklerini, cıvıl cıvıl  ferahlığı çok seviyorum. En sevdiğim öğün kahvaltı olduğu için uzun uzun oturup keyifle sohbet eşliğinde yapılan kahvaltılar gibisi yok bence :) Cemal Süreyya'nın dediği gibi kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı. Bunun için sofradaki lezzetler kadar tabakların sunumların da içimi açması, beni mutlu etmesi çok önemli. Kelebekler, çiçekler, pembeler benim kahvaltı masası hayallerimin baş misafirleri :) Bernardonun kahvaltı takımlarını çok beğeniyorum ama nedense herkes de görmem sanırım beni biraz soğuttu. Farklı arayışlara girdim bir çok markanın kahvaltı takımlarını inceledim. Benım ıcın bıraz sunum tabaklarının cok oluşuda önemliydi  farklı farklı sunum tabaklarıyla kombinlerim düşüncesiyle pembeli çiçekli Noble Life kahvaltı takımı aldım..  Annem her nekadar ağır modellere yöneltsede isteğim içime sinen bir kahvaltı takımım olmuş oldu.



Demlik altı olarak pembeyi daha cok beğendim sağolsun alışveriş yaptığımız yerden hediye edildi :) Buarada aldıklarımın hepsini mağazada bırakıyorum uzağa gideceğim için düğüne yakın onlar kargolayacaklar iyimi yapıyorum bilinmez ama bunca şeyi kargoyla kendım gondersem yolda kırılma olduğunda yardımcı olucaklarını dusunmuyorum. Yinede almaya devam :) Çay setimi hisardan aldım 12 kişilik klasik model kısaca bana kalsa onu da pembeli güllü budaklı alsam olurdu:)


Mutlu günlerimiz olur inşallah..

                                  
                 

21 yorum:

  1. çok güzeller güle güle kullan :) sende bendensin herşey pembe olsun güllü olsun istiyosun :) bende cıvıl cıvıl şeyleri daha çok severim :) güzel kahvaltıların olur inşallah bununla :)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah beğendiğine sevindim canım teşekkürler güzel yorumun için :)

    YanıtlaSil