13 Şubat 2014 Perşembe

* Çeyize eklenenler :)


 Yine bir izin gününün vermiş mutlulukla çeyizime cici şeyler ekledim. Eksiklerime daha çok var henuz yolun başındayım ama her gördüğümü alasım gelıyor bu alışveriş canavarlığı nereye kadar gider bilmem:) İnsanın kendı için birşeyler yapması nekadar güzel değilmi? Gözüme güzel gelen bazı mutfak yardımcılarını aldım ve listeden üstünü çizdim:) Allahım o çizik atmak okadar mı mutluluk verirmiş insana. Kafamda daha alınacak cook sey var şimdilik bunlarla idare edelim :)





Kahve yanı su bardaklarını beğenerek marketten aldım çok şekerler 6'lı şekildeler.


Bu minik kapları indirimden kaptım kalpli çerezliklerin renkleri çok hoş 14 tl civariydi fiyatları.



Beyaz servis tabaklarını kipadan çok uygun bir fiyata aldım ikili aldım altılı yapsamıydım diye düşünüyorum.


Renkli spatulaları çok sevdim tontitoniden renk renk aldım annem bukadar ne yapacaksın diyor :)





Bunlar çeşitli zeytinliklerim farklı kahvaltı sofralarında kombinlemeyi düşünüyorum. Malum kahvaltı bizim için mühim :)
Şimdilik aramıza katılanlar bunlar gerisi gelirmi tabi ki  de :) Umarım beğenmişşinizdir. Yavaş gidiyorum farkındayım ama zaman buldukça alıyorum.

Sevgilerrr :)




7 yorum:

  1. ayyy ben bunların hepsine ayrı ayrı bayıldım ne kadar şekerler bunlar böyle :) güle güle kulla canım :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, Bloğunu sık sık ziyaret edicem sanırım, çünkü bende evlenicek biri olarak bu aldıklarından fikir oluşturmam lazım :) bende bugün sayfalarca liste yaptım, seçimlerine bayıldım gerçekten :) umarım benimde çizik atma günlerim gelirde rahatça uyurum :))) Bloğuma beklerim..

    YanıtlaSil
  4. mutlaka gelıcem canım elınde bır listenın olması herzaman buyuk kolaylık almaya başlayalı 3 4 ay oldu seneye kadar bıtırırım umarım al al bıtmıyor cunku :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle canım, benim 5 ayım var ve listem oldukça kabarık :) A101 ile ilgili paylaşımını gördüm :) bende beyaz dantelli bardaklardan aldım :) ama o pembişlerden de alıcağım kahvaltı takımıma çok uyuyor çünkü :) birde insan farklı şeyler gördükçe alası geliyor :)

    YanıtlaSil