1 Mart 2014 Cumartesi

* A101 ganimetleri ve aramıza yeni katılan ciciler :)

Herkese Selamlar..
Uzun süredir blogları takip edemiyorum :( Sebebi kurum bilgisayarına erişim yasağı geldi sanırım bir süre özel sitelere giremeyeceğim artık zaman buldukça evden yazılarımı yazmaya devam edicem kızlar.. Tabi bu alışveriş hastalığından bizi alıkoymuyor zaman buldukça internetten bazende herkesin bildiği marketlerden gözüme hoş gelen şeyleri alıp kaldırıyorum. Annem bir ara fena alışmıştı gün gibi A101 gezileri düzenliyorlardı valla:) Ben burun kıvırıyordum ama sonra gorduğüm seyler annemı haklı cıkardı.. Bazen güzel seyler oluyor arada uğrayın derım kızlar..













7-8 tane melamin tepsim oldu bile bence artık yeterli



Bazı metal mutfak araç gereçlerini de aldım fakat fotoğraflarını bulamadım ilerleyen günlerde diğer kalanları da eklerım:) Bunlar dışında bu hafta aldığım bir kaç parça tatlı şeyleri de gösterip kaçıyorum :)










Kuşlu tuzlukları çok beğenerek aldım. Umarım sizde beğenmişsinizdir. İyi günlerde kullanalım inş :) Hepiniz öpüldünüz..



2 yorum:

  1. Canım zevklerimiz gerçekten aynı çok hoşlar, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. hepside çok şeker canım güle güle kullan :) A.101 i seviyorum güzel ürünler getiriyor :)

    YanıtlaSil