6 Şubat 2014 Perşembe

* Çeyiz Alışverişim Bardak ve karaf setim..

Selamlar !

Çeyiz alışverinde start aldığım günden beri tam gaz almaya devam ediyorum :) Listelere bakınca ihtiyaçlar uzayıp gıdıyor. Yemek takımımı ve tencere setlerimi hallettikten sonra yemek takımına uygun bir bardak setlerine bakmaya başladım. Açıkçası 12 kişilik bardak seti almak ama fazlalıkmış gibi evimde vitrin almayı düşünmediğimden bu kadar bardağı tabağı nereye koyacağımı düşünemıyorum. Ben kararımı 6 kişilik bir setten yana kullandım. Yeter diye düşünüyorum. 6 kadeh, 6 su ve meşrubat bardağı, çay bardağı şekerlik ve karafımı 350 TL aldım. Çok fazla gezdım desem yalan olur biliyorsunuz uzak yere gıdecek eşyalarımın çoğunu tek bir mağazadan alıp orda bırakıyorum. Yine de insanın kendi evi için birşeyler beğenmesi ve alması nekadar mutluluk verici :) 
          



Set tam olarak bu değil internette görselini bulmadığım için takıma yakın bir görsel bulup ekledim. Umarım beğenmişşinizdir. Güzel günlerde kullanmak nasip olsun. Hepiniz öpüldünüz...

2 yorum:

  1. takımların çok güzel allah güzel günlerde kullanmanı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler beğendiğinize sevindim :)

    YanıtlaSil