15 Mart 2014 Cumartesi

* Yeni Çeyiz Ganimetleriiim :)

Merhabalar arkadaşlar..
Zaman buldukça girip paylaşım yapıp çıkıyorum ilerleyen süreçte çeyiz dışında başka uğraşlarımın da olduğunu göreceksiniz:) Son 6 aydır sürekli çeyiz eksiklerimi tamamlamaya çalışıyorum daha çok eksığım var zaman buldukça herkesin bildiği english home, linens, karacaya bakıyorum beğendiğim birşey olursa hop kapıyorum:) Limitlerimi zorluyorum ama napim biz bayanlar tez canlıyız beğendiğimiz şeyi anında alıyoruz. Hiçte pişman değilim valla hahaaha:) Sizin bu telaşlarınız nasıl gıdıyor sizce yavaş mı gidiyorum düğün tarihi tam net olmasada bir sürü eksiğim var hadi başlayalım bakalım meltiş çeyizine neler eklemiş...

English Home'dan %25 indirim vardı bende uzun süredir beğendiğim kuşlu mutfak takımının bir kaç parçasını aldım. Diğer eksik parçaları indirimden tamamlamayı planlıyorum. Arada takip edin cüzi miktara sahip olabilirsiniz..







Migrostan şu şirin 3'lü aşçı baharatlığı aldım. Birkaç parça alıp kombinlemeyi düşünüyorum.


Linensten pembiş çay fincanlarını bayılarak aldım. Renkleri çok canlı %25 indirimden 50 TL ye aldım şimdiden aşk yaşamaya başladık bile :)


Dekoratif amaçlı almıştım aslında ama boyutu biraz küçük nihale olarak kullanayım diyorum Nedersiniz? :)


3'lü mini baharatlığımı karacadan aldım.







Bunlarda mini mutfak araç gereçleri..





Şimdilik bukadar umarım beğenmişsinizdir. Diğer postlarda  görüşmek üzere :) Hepinizi çook öpüyorumm..



6 yorum:

  1. bayılıyorum aldıklarına hepside çok şeker :) güle güle güzel günlerde kullan inşallah :) bence yavaşta değilsin benim tarihim belli olduğu halde bir sürü eksiğim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkurler canım bende seni severek takıp edıyorum önden gitmen bızım ıcın buyuk sans bıze ornek oluyorsun :)

      Sil
  2. Hepsini güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. o ferforje askılıktan ve rulo peçetelikten alamadım gitti güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım english home takımlarımız aynı ama ben kampanyayı farkettiğimde ekmek sepeti kalmamıştı :( diğerleri de birbirinden güzel. bana da beklerim :)

    http://merwiii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil